obraz projektu
Akademia Dźwięku
Projekt Akademia Dźwięku jest wynikiem syntezy doświadczeń dotychczasowych, ponad trzyletnich działań edukacyjno-kulturalnych Stowarzyszenia 16 Wersów. Koncentruje się on na nowoczesnej edukacji muzycznej młodzieży.
obraz projektu
Akademia Multimediów. Od animacji do interaktywności
Najważniejszymi adresatami tego projektu edukacji medialnej są dzieci, będące nie tylko jego odbiorcami, ale i współtwórcami. Całość pomyślana jest tak, by dzięki atrakcyjnemu programowi edukacyjnemu wciągnąć dzieci w inną niż bierna formę kontaktu ze światem tzw. nowych mediów. Pod okiem doświadczonych artystów, wykonując podczas warsztatów elementy instalacji, dzieci stają się współautorami instalacji wchodzącej w skład wystawy Interaktywny Plac Zabaw.  
obraz projektu
DO TRZECH RAZY SZTUKA
Od 01.02 do31.05.2011 w świetlicy w Krzelowie odbędą się cykliczne zajęcia, podczas których uczestnicy projektu (dzieci w wieku 8-13lat z gminy Wińsko) wyruszą w podróż z własną wyobraźnią. Z trzech elementów składowych:uczestników-czyli aktorów, własnoręcznie zrobionych lalek i scenografii powstanie spójna całość czyli przedstawienie teatralne.Podczas 12 warsztatów dzieci budować będą bajkowy świat, w którym będą się czuli swobodnie i szczególnie. Wykreowana przez nie przestrzeń będzie miejscem do zabawy,kreatywności, samorealizacji.
DWA w 3D - Dokumentacja Wydarzeń Artystycznych w 3D
Projekt „DWA w 3D” składa się z dwóch etapów: Etap pierwszy polega na aktywnym zwiedzaniu i przeprowadzeniu wideo dokumentacji [zapis w 3D oraz HD] wybranych wydarzeń artystycznych odbywających się w Trójmieście- wernisaży, koncertów, festiwali, jak również wywiadów z artystami.
obraz projektu
Interfejs do nowego świata
Projekt oparty jest na serii co tygodniowych warsztatów pogłębiających wiedzę dzieci na temat nowych mediów i wykorzystania nowoczesnych technologii w pracy twórczej. Tematyka warsztatów obejmie m.in. takie zagadnienia jak: Jak sztuka uwzględniała zaawansowaną technologię do swojego repertuaru? Komputer jako niewyczerpane źródło tworzenia. www.mapa-cieszyn.pl/
brak obrazu projektu
KULTURALNy ERUDYTA. Telefoniczna gra edukacyjna dla dzieci niewidomych i słabowidzących
Wiedzę o kulturze wśród niewidomej i słabowidzącej młodzieży będziemy szerzyć dzięki rozwiązaniom teleinformatycznym. W oparciu o stworzoną przez Fundację grę-quiz (opracujemy grę, platformę internetową, kod programu - opis działania w produktach projektu), działającą na połączeniu technologii Internet - telefon komórkowy, zostanie przeprowadzony konkurs wiedzy o kulturze.
obraz projektu
Miasto - obiekt filmowany
Fundacja Miasto realizuje zadania przyczyniające się do zrozumienia kultury miasta. DBS Systems specjalizuje się w produkcji i wdrażaniu systemów informatycznych opartych na nowoczesnych technologiach sieciowych. Projekt „Miasto - obiekt filmowany” polegał na edukacji młodych ludzi w zakresie kultury miejskiej.  
Młodzi Menadżerowie Kultury - V edycja
 „Młodzi Menedżerowie Kultury” to interdyscyplinarny projekt wykorzystujący działania kulturalne w procesie zmian na gruncie społecznym, który został stworzony, by wyposażyć grupę młodych ludzi (w wieku 15-25 lat) pochodzących z małych miejscowości i wsi w całej Polsce w umiejętności, niezbędne do samodzielnej realizacji własnych projektów społeczno-kulturalnych.
obraz projektu
mowimypofrancusku.pl
Stowarzyszenie Francja-Polska - instytucja działająca od kilkunastu lat w obszarze stosunków polsko-francuskich jest inicjatorem projektu „mowimypofrancusku.pl” skierowanego do dzieci w wieku 10-12 lat z małych miejscowości lub środowisk wiejskich. Projekt powstanie we współpracy z warszawskim Zespołem Szkół nr 67 XV LO i Gimnazjum nr 34 im. N. Żmichowskiej specjalizującym się w nauce języka francuskiego na wszystkich poziomach.  
brak obrazu projektu
Ochrona marzeń
„Autonarracja” - spotkania z psychologiem, których tematem będzie budowanie umiejętności autorefleksji - opowieści o sobie, swoich marzeniach i sposobach ich realizacji. Opowieść będzie prowadzona w formie portretów - podczas warsztatów fotograficznych powstanie cykl fotografii od „jaki jestem” do „jaki chciałbym być” z użyciem programu Photoshop.
1 2 > >>
Akademia Orange - Licencja O ile nie jest to stwierdzone inaczej, to materiały prezentowane w tym serwisie, stworzone w ramach programu Akademia Orange, są dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska. Pewne prawa zastrzeżone na rzecz autorów poszczególnych materiałów. (Więcej informacji o licencjonowaniu materiałów Akademii Orange).